Bigger, Better, Stronger!

Gaat zich bewapenen tot de tanden!

Deel

Mohamed

Aantal berichten: 10
    Registratiedatum: 14-06-11

Gaat zich bewapenen tot de tanden!

Bericht  Mohamed op di jun 14, 2011 4:43 pm

Hallo IronBrosefs!,

Mijn naam is Mohamed Zoundri 24 jaar, BW rond de 123-125 kg (hangt ervan of ik die week gefeest heb ofniet.

Mijn stats zijn; 137kg Log,170 CGBP, 140kg axle Clean and Press,330kg regular DL( straps- belt only)350 axle DL en nog het 1 en ander...

Ik had gehoord in de donkerste grotten ,dat dit het forum was van de echte bazen..niet dat ik mezelf er 1 acht, maar hoop er wel 1 te worden.

Ik doe strictly Strongman trainingen/wedstrijden ,maar wie weet in de toekomst es wat anders voor de verandering..

mijn trainingen in de gym zijn puur functioneel, ik doe uiteraard mn squats and deadlifts en OH/Benhcpresses, daarnaast geef ik veel aandacht aan stabillity training, aansterken van kleine spiergroepen,endurance en pain tolerance..

als ik events train, ga ik meestal gewoon all out..omdat ik niet vaak de kans heb om volledig events te trainen, kank helaas niet opbouwende dingen doen..

ik zal hier zo nu en dan mn trainingen,filmpjes en andere info posten..

Peace,

Mohamed

Mohamed

Re: Gaat zich bewapenen tot de tanden!

Bericht  Mohamed op di jun 14, 2011 5:05 pm

wedstrijdverslag Lopik. kwali SM v NL

kvoelde me opzich goed, lichte pijnscheut in de glute nog, maar al een behoorlijk stuk minder dan dat het was, en na opwarmen zo goed als geen last, mooi dus!

onderdeel 1 Loglift 110 for reps 60 sec.

opwarmen voelde goed, en verder was dit denk ik mn beste prestatie, had 5 reps, gedeelde eerste plek hierop met des,JP en nog iemand.

onderdeel 2 Wheelflip.8 x

niet mn ebste onderdeel, mn techniek op de wheel is ronduit kut..moet dit echt vaker gaan trainen maja..tis ff nie anders, komt wel goed.

iedereen was teringsnel, ik niet. 33 sec. maar toch niet laatste hierop, achja it what it is.

powerstairs

hier was ik wel beetje benauwd voor, nog nooit gedaan op een wedstrijd, maar 1 x getraind en toen voelde het teringzwaar aan..

had ze er allebei op, maar veelste voorzichtig en te bangig..was wel teringblij, alleen niet meer toen ik et iedereen in sprinttempo deed, alsk een tijd had waark me op kon richten was dit veel sneller gegaan, want het kan absoluut sneller ookal was het de eerste x, bale dus,maar mn eigen schuld

deadlift for reps

punten pakken dacht ik, naja dat is gelukt, maar niet zoals ik wenste...ging als een debiel aan de gang, had 10 reps in 30 sec ofzo, had nog ruim 50 sec over, waarvan ik 2 reps tot de knie kreeg en achteroverdonderde..bale ,en had dit beter moeten uitvoeren, had er minimaal 12 gehad..dom,maar wel gedeeld eerste plek hierop.

stones

ronduit belabberd, had de eerste 3 x er bijna op maar ik duwde teveel aan de achterkant van de steen dus elke x alsk duwde rolde die dus na beneden..kwas ff helemaal de draad kwijt..kweet et ook niet, ik moet dit echt gaan trainen want het zonde..en de power zit er wel in

utieindelijk 8ste ofzo van de 11, maja boeiend stond wel tot voor de stones 6e( en alsk de pwoerstairs deed zoals het eigenlijks kon welicht nog hoger??), ben er heelhuids weggekomen en ik heb gelachen,veel geleerd en mn geloof aangesterkt en ik weet wat gewoon echt beter moet en veel beter kan, om hoger in de klassering te komen..we keep pushin this bitch.

ik hoorde trouwens nog gejuich vant podium elke x kweetnie wie da waren,thnx voor de support, jullie waren master!

LeonN

Aantal berichten: 203
    Registratiedatum: 07-04-11

Bericht  LeonN op wo jun 15, 2011 12:48 am

Nu ik je verslag hier nog 's lees.. Heb jij thuis geen ruimte voor een tire? Ik heb de mijne namelijk gratis kunnen afhalen bij een Profile Tyrecenter. De band is afgekeurd, maar prima om mee te trainen.

Mohamed

Bericht  Mohamed op wo jun 15, 2011 1:21 am

klopt kga daar mee aan de gang, heb niet echt ruimte ervoor..maar een maat van mij wel..zal met hem nog wel verder overleggen..alsk ook nog aan een stone komen..dan word et smullen volgend jaar Very Happy

Bryan

Aantal berichten: 359
    Registratiedatum: 06-04-11
    Leeftijd: 23

Bericht  Bryan op wo jun 15, 2011 6:00 pm

Sterk man. Ook in redelijk korte tijd sterk geworden, of heb ik dat verkeerd begrepen? Succes met je volgende wedstrijden.

Mohamed

Bericht  Mohamed op do jun 16, 2011 8:16 pm

thnx man, naja redelijk korte tijd, valt opzich mee, ktrok op mn 20ste al een 280 raw deadlift dus rug/benen waren al redelijk gebouwd, toen was het maar wat aan prutsen in de gym...sinds ik vorig jaar met strongman begonnen ben heb ik heel erg aan mn OH moeten werken ,omdat ik alleen maar benchte. Daar dus erg veel tijd in gestoken..en dat beloonde zich ( al ist nog lang niet waar het moet zijn)..nu meer vaardigheden krijgen op alle events..en hopen dat et dan allemaal nog beter gaat..

Mohamed

Bericht  Mohamed op do jun 16, 2011 8:17 pm

gister even naar wout zijlstra gegaan voor wat events weer, 2 dagen na de wedstrijd in lopik

Veel opwarmen ,stijve rechter trap en nog redelijke overall vermoeidheid..

BTJ

10 x stang
    10 x 60
    3x80
    2x2x90
    2X110
    1x130 speedrep
    2xfx150 superclose konnem nie stabiliseren... Toch tevreden hier, eerste x dak zwaar ging en is toch ff wennen

Loglift ifsa

10x80
    3x100
    3x110
    2x120 lekkere pomp redelijk easy allemaal

Stones @ 170cm magnesium only

4x110
    3x130

Vliege verdomme, was behoorlijk vermoeid, dus hierbij gelaten

Wat triceppushdown en dingetjes licht

Morgen cardio en stabilisatie shit vrijdag weer events en dan voornamelijk lb dingen

Tevreden voor nu

Mohamed

Bericht  Mohamed op za jun 18, 2011 1:02 pm

woest.

lowbar-below- parallel-squats belt only.

WU

20xstang
    20x50
    10x100
    5x130
    5x160
    2x180
    2x200
    1x230 pr allerbeste grom beurt, maar hij ging mooi, begin dat squatten steeds meer door te krijgen..
    1x250 pr oorlogsbeurt.

Sumo Deads

2x10x100
    6x130
    6x180.. allerbeste pomp in quads en kuiten nu :S..raar maar wel lekker, is wel lekker als je je onderrug wil sparen en toch wil DLen..

CGBP
    10x80
    8x100
    3x130
    1x140
    1x150
    1x165
    de press ging redleijk makkelijk, ookal was ik tegen hier al behoorlijk vermoeid..triceps beginnen toch wel echt sterker te worden nu..yess!

stabilityball oh db squats
    10xbw
    6xbw+ 5 kg dumbeltjes per h
    6xbw+8kg dumbeltjes per h
    massive krampen in de quads ,dus vond et wel genoeg

shrugs+calf machine cirquit.

de traps moeten dikker.

3x30x 50kg per hand dumbels + plus 3 x15x hele blok calfs

reverse flyes+ abs cirquitje en was nu echt al lang bezig, en moest helaas kappen want kmoest weg..anders hadk nog wel het 1 en ander gedaan

maja was wel een leuke "remi- sessie"

FlorisPL

Aantal berichten: 156
    Registratiedatum: 06-04-11

Bericht  FlorisPL op zo jun 19, 2011 12:34 am

"allerbeste pomp in quads en kuiten nu :S..raar maar wel lekker, is wel lekker als je je onderrug wil sparen en toch wil DLen.."

Hoe bedoel je dit? Conv heb je meer rug belasting of?

Mohamed

Bericht  Mohamed op vr jun 24, 2011 2:15 pm

indd en hams..

Het is nu do mei 17, 2012 5:49 am