Mohamed op di jun 14, 2011 5:05 pm
wedstrijdverslag Lopik. kwali SM v NL
kvoelde me opzich goed, lichte pijnscheut in de glute nog, maar al een behoorlijk stuk minder dan dat het was, en na opwarmen zo goed als geen last, mooi dus!
onderdeel 1 Loglift 110 for reps 60 sec.
opwarmen voelde goed, en verder was dit denk ik mn beste prestatie, had 5 reps, gedeelde eerste plek hierop met des,JP en nog iemand.
onderdeel 2 Wheelflip.8 x
niet mn ebste onderdeel, mn techniek op de wheel is ronduit kut..moet dit echt vaker gaan trainen maja..tis ff nie anders, komt wel goed.
iedereen was teringsnel, ik niet. 33 sec. maar toch niet laatste hierop, achja it what it is.
powerstairs
hier was ik wel beetje benauwd voor, nog nooit gedaan op een wedstrijd, maar 1 x getraind en toen voelde het teringzwaar aan..
had ze er allebei op, maar veelste voorzichtig en te bangig..was wel teringblij, alleen niet meer toen ik et iedereen in sprinttempo deed, alsk een tijd had waark me op kon richten was dit veel sneller gegaan, want het kan absoluut sneller ookal was het de eerste x, bale dus,maar mn eigen schuld
deadlift for reps
punten pakken dacht ik, naja dat is gelukt, maar niet zoals ik wenste...ging als een debiel aan de gang, had 10 reps in 30 sec ofzo, had nog ruim 50 sec over, waarvan ik 2 reps tot de knie kreeg en achteroverdonderde..bale ,en had dit beter moeten uitvoeren, had er minimaal 12 gehad..dom,maar wel gedeeld eerste plek hierop.
stones
ronduit belabberd, had de eerste 3 x er bijna op maar ik duwde teveel aan de achterkant van de steen dus elke x alsk duwde rolde die dus na beneden..kwas ff helemaal de draad kwijt..kweet et ook niet, ik moet dit echt gaan trainen want het zonde..en de power zit er wel in
utieindelijk 8ste ofzo van de 11, maja boeiend stond wel tot voor de stones 6e( en alsk de pwoerstairs deed zoals het eigenlijks kon welicht nog hoger??), ben er heelhuids weggekomen en ik heb gelachen,veel geleerd en mn geloof aangesterkt en ik weet wat gewoon echt beter moet en veel beter kan, om hoger in de klassering te komen..we keep pushin this bitch.
ik hoorde trouwens nog gejuich vant podium elke x kweetnie wie da waren,thnx voor de support, jullie waren master!