Bigwolters zo dec 18, 2011 7:34 pm
BarryE schreef:schema van nu
maandag:
bench met bands speedreps
incline bench
band flys - triceps pushdowns - plate side raise ( triset )
woensdag:
squat
fullpaused squat
goodmornings
staand kuiten s/s band legcurls
donderdag:
chins
pendlay rows
one arm rows
facepulls s/s bent over raises
db curls
vrijdag:
bench
military press
side raise
buik
zondag:
onderdelen + deadlift
Barry, volgens mij doe je wat teveel zo.
Doe maandag je bench gewoon volgens 5/3/1 en als tweede oefening een lockout variant om de week liggend en overhead. 4 zware sets van 5-6 reps. Dan de triset, altijd leuk. Doe er deze dag ook face pulls bij of back shoulder raises en eventueel een row, maar dan wel je borst gesteund dus zonder spanning op je onderrug te krijgen. Machine row dus of Ă©Ă©n armige rows met bands zittend op een bankje. Hoeft niet zwaar. Ik zou verder een volgende 5/3/1 met de incline bench doen en eens een cyclus smal bankdrukken erna. Wat meer variatie dus. De bench is overrated in relatie tot strongman.
Woensdag Squat volgens 5/3/1 en geen full squats erna, alleen de goodmorning, maar doe deze licht, 4x10, kuiten en leg curls is prima, doe deze dag ook buik, pulldown abs met bands of side bends met een zware dumbell.
Donderdag rug en biceps is prima.
Vrijdag training is overkill wat mij betreft. Nog een keertje benchen is niet nodig en military's zitten je log in de weg, dus ik zou die training skippen en gewoon op de bank gaan zitten en jezelf volvreten na een week hard werken.