sterkste man van vlaanderen
tireflip 380kg - 8flipswas duidelijk dat deze band zwaarder was dan waar ik mee trainde.
ook hier kon ik er moeilijk onderkomen met me handen.
uiteindelijk 8flips gehaald in 54sec. dacht 5de tijd.
overhead medleyhad hier eigenlijk wel goede hoop voor, tot dat ik die db zag
ongeveer 70cm lang met fat grip handvat
70kg vat ging easy, maar faalde al bij de db. wat een afgang.
dacht een na laaste plek hierop
kan gewoon niet
yokerace 300kg - 20mdit was eigenlijk me meest gevreesde onderdeel van de wedstrijd
9/10 keer faal ik er wel op
mog als eerste beginnen, uittillen ging verbazingswekkend makkelijk, liep hem in 26 sec met 1 drop. 5de of 6de plek hierop
carry and drageerst 20m rennen, toen 20m terug met 70kg vat en toen een slee trekken van 200kg dacht ik.
wat een hoerige kut ding is dat zeg. jezus. na 10m me benen compleet vol en me kuiten wouden ook niet meer. toch gewoon alles gegeven wat ik had en zette een tijd neer van 1m02, was goed voor een 2de plek. kon hierna ook echt niet meer staan van de pijn en pomp in me benen. goed punten gepakt hier
deadlift 225kg op hhtja, hoefde hier eigenlijk niet eens aan te beginnen. zoals jullie zelf ook wel weten suckt me deadlift behoorlijk hard. kreeg hem maar 10cm van de grond met de pomp nog in me benen van de carry and drag
eigenlijk had dit de vikingpress moeten zijn, wat 1 van me beste onderdeel is, en die wordt vervangen door me slechtste onderdeel
was hier best pistoff door
stones90kg @ 1,70m
110kg @ 1,60m
125 @ 1,50m
vreemd genoeg me de eerste steen de meeste moeite mee, had teveel hars en kreeg me hand niet meer van de steen af haha.
aangezien ik de steen geschouderd had moest ik me hand er nog onder de steen krijgen die ik er haast niet meer vanaf kreeg
achteraf gezien had ik ook een flinke zet met me benen kunnen geven zodat de steen in de cirkel viel en toen me hand ervan af kunnen trekken
de 110kg en 125kg maar niet geschouderd, steen gewoon op me benen gelegt en de steen laag vast geklemd zodat ik hoger kan komen
deze gingen er goed op, alleen geen kracht meer over voor de volgende steen. tog veel punten gepakt hier en een 3de plek
uiteindelijk 6de geworden van de 11, maar ben er niet tevreden mee. moest beter en kon beter. mis nog een hoop kracht vooral in de benen, moet daar ff hard aan werken