Robbert Wolters (1972), ik train inmiddels ruim 24 jaar. Dat heeft geleid tot vijf keer deelname aan de sterkste man van Nederland in 1999, 2002, 2003, 2004 en 2007. 2009 heb ik de sterkste man van Oost Nederland gewonnen, maar liep deelname aan de SMVN mis door een onderrug blessure. Dat laatste blijft een kwetsbaar punt en is thans een echte belemmering bij het trainen. Maar ik werk er aan. Trainen blijft voor mij een hoge prioriteit hebben, maar wedstrijden vooralsnog niet meer.
Ik ben Loods2 begonnen na de verkoop van mijn fitnesscentrum in 2009 om een eigen plek te hebben om goed te kunnen trainen. Niet alleen met strongman onderdelen, maar ook de reguliere halter training. De sfeer in Loods2, de muziek, de apparatuur het zou ondenkbaar zijn in een commercieel centrum. En juist dat maakt Loods2 uniek. Het is de beste plek waar ik ooit heb getraind. Je kunt meer lezen over Loods2 op www.loods2.com
Ik ben werkzaam als directeur van het Kenniscentrum van de Koninklijke Nederlandse Krachtsport en Fitnesfederatie (KNKF) en vertegenwoordig de KNKF richting NOC*NSF en het ministerie van VWS. Ik zit in diverse commissies, werkgroepen en overlegorganen in de georganiseerde sport over tal van onderwerpen die de sport raken. Daarnaast ben ik ondernemer sinds 1999. Ik heb beleids- en organisatie advies gegeven, marktonderzoek gedaan, ben hoofdredacteur geweest van Sport&Fitness en Fysiek Magazine, schreef 200 artikelen en 3 boeken over krachttraining.
Mocht je mij wat willen vragen over welk onderwerp dan ook, mail dan naar robbert@loods2.com. Ik neem je vraag dan mee in de Q&A sectie op dit forum.
Laatst aangepast door Bigwolters op vr mei 04, 2012 7:17 pm; in totaal 15 keer bewerkt