Bryan za maa 03, 2012 9:04 pm
Daar zijn we weer. 755kg getild voor een 15kg record, met een +5 op elke lift ten opzichte van september. Mijn eerste squat was een easy 235, vervolgens trok ik bij mijn tweede beurt (250) mijn neopreen kneesleeves omhoog, en vervolgens werd deze beurt afgekeurd wegens gebruik van ongeautoriseerde gear....right. Erna alles of niets met 260 en dus mijn sleeves weer af. De range of motion verandert dan licht aangezien ik vrij diep squat, en ik had het idee dat ik daardoor iets uit de baan schoot. Ik verloor de bar bijna naar voren maar kon hem er wonder boven wonder uit grinden. Mijn eerste twee beurten in de bench (160 & 165) gingen wel oke, maar ik kreeg gezeik om het feit dat ik na het press commando eerst de bar verder in mijn buik/borst liet zakken. Bij de 170 geprobeerd het aan te passen, te hoog getouched en na een epic grind een frustrerende fail vlak voor lockout net als in september. Ik was erna mega gaar van de lifts en mijn waardeloze slaap van afgelopen nacht, en trok vervolgens een moeizame 310 opener op de deadlift. Ik voelde zelfs dat mijn grip het moeilijk had, het ging fucked up en ik baalde er van dat ik ondanks alle triceps training geen betere lockout kon laten zien vandaag. Gelukkig was onder de 'wow een 310 eerste beurt' mensen ook Big W aanwezig die er in wreef dat ik als een seniel oud wijf aan het tillen was en dat was precies wat ik nodig had. Mezelf een schop onder m'n kont gegeven en 325 en 330 gingen zwaar maar werden getild. Mijn grip hield het op beide beurten moeizaam, misschien toch het slaapgebrek van afgelopen nacht. Het blijft toch altijd lastig om te pieken wanneer het moet, en vandaag kon ik goed merken hoe belangrijk het op sommige momenten is om een coach erbij te hebben die oplet wat er aan de hand is wanneer je niet lekker in de wedstrijd zit. Uiteindelijk dus +5 op alle lifts en dat is waar het om gaat. Verder cool dat er zoveel mensen kwamen kijken vandaag, bedankt voor de support!
Compilatie van m'n lifts: https://youtu.be/4OmwP9Y9Mac