Bryan do nov 17, 2011 12:29 am
Vandaag het powerliftwedstrijdje bij het USC. Ik voelde me gister belabberd dus ik was er bang voor, maar het pakte goed uit. Er moest met een gewichthefstang getild worden, dus gezien de barwhip ben ik in de squat laag begonnen. 220, 235 en 245kg. De laatste was solid en geen grind, bangelijk dicht bij die 255 van laatst dus. Nice. We kregen geen tijd om op te warmen voor de bench, want de crossfit organisator vond dat daar vooraf al genoeg tijd voor was. Wtf? In 4 singles naar een 150 opener, erna 162.5 gedrukt voor een meet pr en 167.5 gemist. In ieder geval was het 2.5kg meer dan in september, dus ik geloofde het wel. Erna de deadlift waarbij er niet genoeg schijven aanwezig waren om snel nog op te warmen, dus dit was nog erger. 100, 170, 210, 260 en toen 290 als eerste beurt. Erna 315 voor een solid pull en in de laatste 327.5 gevraagd. Dit paste niet meer op de bar dus 330 was de enige optie, zonder sluiters. Een epic grind maar ik had hem, nice! Het was wel met straps trouwens. Die gewichthefstangen zijn spekglad dus fuck it. Jesaja heeft die laatste gefilmd, dus hij zal hem wel ergens op dbb droppen.