Bigwolters zo mei 01, 2011 11:28 am
Het is een beetje jammer Kevin wanneer je op de wedstrijd zoveel dingen niet doet zoals je in de training aangereikt krijgt. De boom heb je te laag op je borst, dan kom je er nooit onder. Ook die drie, vier pogingen achter elkaar met de boom op je borst hebben geen enkele zin. Terug leggen, even rust nemen, hoog op de borst en opnieuw proberen, net als in de training. Daarnaast had je weinig legdrive viel me op. De truckpull ging redelijk goed, alleen stond je te hoog en op basis van de film op een gegeven moment ook scheef voor de truck. Dan gaat er een hoop kracht verloren in de verkeerde richting.
Bij de stones heb je de armen weer onder de steen. Dan til je hem nooit. Als je voldoende hars op je handen en onderarmen hebt, kun je de armen boven het midden van de steen houden, meer erop. Door de steen tegen je lijf aan te drukken, til je hem. Maar goed, al die aanwijzingen heb je meerdere keren gehad. Misschien moet je die eens opschrijven en dan op een wedstrijd niet teveel lullen en er een fijne dag van proberen te maken, maar je beter concentreren op de onderdelen en de aanwijzingen lezen. Ik had niet idee dat er veel wedstrijdspanning bij je zat. Je straalt het niet uit in ieder geval. Ik zal niet zeggen dat ik iedere wedstrijd waar ik aan mee heb gedaan gewonnen heb, maar ik had wel een andere instelling. Je bent daar niet om vrienden te maken, je doet aan een wedstrijd mee en die moet je winnen. Vriendjes maken doe je daarna. Of niet, daar kom je immers niet voor. Je moet op zoek naar lichtere wedstrijden om meer ervaring op te doen en beter te scoren. Dit soort dagen helpen je niet verder. Maar goed, het is maar een advies.